REKLAMAČNÍ PROTOKOL
(vyplní zákazník) Kontaktní osoba: Firma/jméno a adresa kupujícího: Telefon/fax:
Mobil:
E-mail:
Poznámky: IČ: (a DIČ)
Zpáteční adresa pro zaslání zboží: (Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)
|
Reklamované zboží:
Datum nákupu:
Číslo faktury:
|
Podrobný popis závady:
Návrh způsobu řešení reklamace:
|
1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží. 2. Při zasílání zboží je kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení při přepravě.
Datum: __________________ Podpis kupujícího: _______________________________________ |
(vyplní prodávající) Datum přijetí reklamace:
Reklamaci vyřizuje:
Vyjádření prodávajícího:
|